  • 1. Data: 2003-03-18 13:10:44
    Temat: ZUS - ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Jacek" <j...@t...pl>

    Witam,
    Swego czasu (z początkiem roku) słyszałem, że cześć
    ubezpieczenia zdrowotnego wynikająca z podwyższenia
    stawki zdrowotnej o jakiś tam ułamek procenta nie
    może zostać odliczona od podatku, tak jak reszta.
    Z góry dziękuję za pomoc,
    Jacek (D.G. KPiR)

  • 2. Data: 2003-03-18 15:27:40
    Temat: Re: ZUS - ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Swego czasu (z początkiem roku) słyszałem, że cześć

    dobrze słyszałeś

    > ubezpieczenia zdrowotnego wynikająca z podwyższenia
    > stawki zdrowotnej o jakiś tam ułamek procenta nie
    > może zostać odliczona od podatku, tak jak reszta.
    > Z góry dziękuję za pomoc,

    Jaką pomoc ? Pytania nie było, to z czym masz problem ?

    Zdrowotne płacisz 8% a od podatku odliczasz 7.75%

    Ryszard

  • 3. Data: 2003-03-19 07:40:07
    Od: "Jacek" <j...@t...pl>

    > dobrze słyszałeś
    > Jaką pomoc ? Pytania nie było, to z czym masz problem ?
    > Zdrowotne płacisz 8% a od podatku odliczasz 7.75%
    > Ryszard

    Dziekuję, teraz będą pytania.
    1. Czy reszta, tj. te 0,25% jest KUP?
    2. Jeżeli w styczniu płacę za grudzień to pierwszy raz
    wyjdzie mi to w PIT-5 za luty?
    Jacek.

  • 4. Data: 2003-03-19 08:14:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 19-03-2003 08:40, Użytkownik Jacek napisał:

    > Dziekuję, teraz będą pytania.
    > 1. Czy reszta, tj. te 0,25% jest KUP?
    Nie.

    > 2. Jeżeli w styczniu płacę za grudzień to pierwszy raz
    > wyjdzie mi to w PIT-5 za luty?
    W PIT za styczen raczej... ;-)
    No chyba że PIT za styczen nie musiales składać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-03-19 12:26:36
    Od: "Jacek" <j...@t...pl>

    > Nie.
    > W PIT za styczen raczej... ;-)
    > No chyba że PIT za styczen nie musiales składać.
    > Maddy

    Musiałem i odliczyłem 97,46 czyli za dużo 3,05 zł.
    Czy wystarczy jak uwzględnie to w lutowym picie,
    czy muszę korygować?
    Jacek.

  • 6. Data: 2003-03-19 15:28:10
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Musiałem i odliczyłem 97,46 czyli za dużo 3,05 zł.

    Dlaczego za dużo?
    97,46 to było 7,75%

  • 7. Data: 2003-03-20 11:05:11
    Od: "Jacek" <j...@t...pl>

    > Dlaczego za dużo?
    > 97,46 to było 7,75%

    A tak zgadza sie, przecież w styczniu płaciłem za grudzień
    i kwota 97,46zł to było 7.75%. W lutym było 100.60 zł więc
    mogę odliczyć tylko 97.46 zł.
    Dziękuję,
    Jacek.