  • Data: 2003-03-25 08:00:00
    Temat: Za co odpowiada główny księgowy ?
    Od: e...@x...wp.pl (30za60) szukaj wiadomości tego autora

    Mam Sp. z o.o. i zatrudniam głównego księgowego. Sam na
    księgowości znam się słabo. Ten główny księgowy dwa lata temu
    dokonał księgowań na podstawie Poleceń księgowania (PK)
    niezgodnych z prawem co udowodniła kontrola skarbowa. Byłem
    zupełnie tego nie świadom. US skarbowy usiłuje zrobić ze mnie
    przestępcę podatkowego. Jak mogę się bronić ? Co mogę zrobić
    Głównemu księgowemu (pożal się Boże) ? Będę wdzięczny za
    wszelkie uwagi. Mietek