    From: Michał <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zagubione paragony z kasy fiskalnej.
    Date: Thu, 17 Oct 2002 22:04:57 +0200

    Witam.
    Pytam w imieniu znajomego.
    Znajomy jest na ryczałcie bez vat. Robiąc zakupy w hurtowni bierze
    najczęściej paragony z kasy fiskalnej. I teraz po remoncie mieszkania wcięło
    mu aktówkę z tymi paragonami ! Oczywiście wszystkie artykuły z tych
    paragonów są uczciwie powpisywane w książkę ewidencji przychodów. Mój
    przyjaciel boi się że US może się podczas kontroli doczepić do niego, że ma
    braki w dokumentacji (brak paragonów).
    Prosił mnie, abym spróbował się dowiedzieć, co mu może za to grozić.
    Żal mi człowieka, bo bardzo przeżywa takie sprawy. Może ktoś mu tutaj
    udzieli jakiejś porady ???

    Pozdrawiam
    Michał