  • 1. Data: 2011-03-30 18:06:07
    Temat: Zakładanie formy Limited na Cyprze
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy ktoś ma namiar na jakichś cypryjskich adwokatów którzy są w stanie
    kompleksowo zarejestrować niedrogo taką firmę? Akurat wybieram się tam za kilka
    tygodni i chciałbym proces przeprowadzić dokonać osobiście. Interesuje mnie
    usługa wraz z tzw sekretarzem, rejestracją VAT, VIES no i będę też potrzebować
    księgowego (wraz z audytem po roku działalności) i adresu do prowadzenia tej
    spółki.

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-03-30 18:31:28
    Temat: Re: Zakładanie formy Limited na Cyprze [OT]
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-30, o godz. 20:06:07
    "M" <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > VAT, VIES no i będę też potrzebować księgowego (wraz z audytem po
    > roku działalności) i adresu do prowadzenia tej spółki.

    Rozumiem że przykładowo nie wiesz gdzie szukać w ich przepisach
    odpowiednika art. 23 updop itd ale rejestrujesz spółkę tak jak się
    kupuje bułki w piekarni :-) ?

    Tomek

  • 3. Data: 2011-03-30 19:38:10
    Od: "M" <m...@w...pl>

    Rozumiem że przykładowo nie wiesz gdzie szukać w ich przepisach
    odpowiednika art. 23 updop itd ale rejestrujesz spółkę tak jak się
    kupuje bułki w piekarni :-) ?

    Nie nie wiem a od tego chcę wynająć księgowego tudzież tamtejszego adokata
    kolego. No i po bułki nie latam na Cypr;)