  • 1. Data: 2005-05-31 23:14:40
    Temat: Zakończenie działalności a VAT7
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    W środka maja zgłosiłem zakończenie działalności w urzędzie gminy. Do tej
    pory nie przyszło do mnie jeszcze wydanie decyzji. Czy mam złożyć deklaracje
    VAT7 za czerwiec ?

  • 2. Data: 2005-05-31 23:56:46
    Temat: Re: Zakończenie działalności a VAT7
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał w
    wiadomości news:d7irde$nst$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >W środka maja zgłosiłem zakończenie działalności w urzędzie gminy. Do
    >tej pory nie przyszło do mnie jeszcze wydanie decyzji. Czy mam złożyć
    >deklaracje VAT7 za czerwiec ?

    Nie, powinienes zlozyc VAT-Z, o ile jeszcze nie zlozyles.Natomiast
    VAT-7 za maj (albo VAT-7K za II kwartal) nalezalo by jeszcze zlozyc.

    marekz