    From: "Cobaltus" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakup i sprzedaz auta w jednym roku...
    Date: Tue, 6 Apr 2004 00:29:06 +0200

    Hej
    Kupilem samochod w polowie stycznia 2003, odliczalem amortyzacje i
    pierwszego sierpnia 2003r. sprzedalem.
    I tutaj jest wist - z tego co wiem to w sierpniu 2003 wystawiam dokument LT
    (korzystam z Malej Ksiegowosci Rzeczpospolitej), co zrobilem, ale o zgrozo
    mam teraz dochod wynikajacy ze sprzedazy auta! Podobno trzeba zaksiegowac
    pozostala czesc amortyzacji z koncem sierpnia, ale jakim dokumentem?
    Zaksiegowalem LT w kolumne "Inne wydatki - 16" ale to kiszka bo dalej mam
    dochod za duzy ... :(
    Co radzicie?

    Pozdrawiam
    Cobaltus