  • 1. Data: 2004-03-13 12:52:06
    Temat: Zakup oprogramowania
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    Zaktualizowaliśmy oprogramowanie księgowe na wartość ok. 2000 zł + koszty
    instalacji 400 zł, czy można:
    1. Wprowadzić na wartości niematerialne i prawne wraz z kosztami instalacji
    i dojazdu?
    2. Poprzednia wersja programu juz jest zamortyzowana, czy powiekszyć wartość
    tamtej wartości n.i.p. i rozpocząć amortyzowanie?

  • 2. Data: 2004-03-16 10:12:16
    Temat: Re: Zakup oprogramowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Mar 2004, M wrote:

    >+ Zaktualizowaliśmy oprogramowanie księgowe na wartość ok. 2000 zł + koszty
    >+ instalacji 400 zł, czy można:

    A to PK czy KPiR ?
    Na KPiR może warto rozpatrzeć "po prostu w koszt" ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-16 20:55:33
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    ezjan.zabrze.pl...

    > A to PK czy KPiR ?
    > Na KPiR może warto rozpatrzeć "po prostu w koszt" ?
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    wg mnie aktualizacja oprogramowania bez względ na to, czy PK czy KPiR to
    koszt

    Magda