  • 1. Data: 2007-05-23 15:24:15
    Temat: Zakup wentylatorów
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Mamy w biurze ukrop nieziemski, nie da się pracować.
    Kupiliśmy więc wentylatory - myślicie że mozna je wrzucić w koszty?

  • 2. Data: 2007-05-23 22:08:14
    Temat: Re: Zakup wentylatorów
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a t...@o...pl wklepał/a:
    > Mamy w biurze ukrop nieziemski, nie da się pracować.
    > Kupiliśmy więc wentylatory - myślicie że mozna je wrzucić w koszty?

    Ja mam w pracy strasznie ciemno. Myślisz, że mógłbym wrzucić
    koszt żarówek? :)

    pozdrawiam!

  • 3. Data: 2007-05-24 08:59:15
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-05-2007 o 00:08:14 metti <m...@b...pl> napisał(a):

    > Szanowny/a t...@o...pl wklepał/a:
    >
    > Ja mam w pracy strasznie ciemno. Myślisz, że mógłbym wrzucić koszt
    > żarówek? :)

    Ja mówiłem o własnym biurze własnej spółki :)

  • 4. Data: 2007-05-24 10:40:23
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tstpw10kipkhj4@unk...

    > Ja mówiłem o własnym biurze własnej spółki :)
    Cóż, ja wrzuciłam - na własne ryzyko. Myślę, że da się to obronić - np.
    klient będzie bardziej przychylnie do Ciebie nastawiony, gdy będzie mógł
    trochę ochłonąć od upału w Twoim biurze. Może da się namówić na jakiś
    biznes? A stąd już blisko do uzyskania przychodu:))). Czyli jak najbardziej
    KUP.
    Graszka

  • 5. Data: 2007-05-24 12:56:25

    Dnia 24-05-2007 o 12:40:23 GP <g...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Có?, ja wrzuci?am - na w?asne ryzyko. My?l?, ?e da si? to obroniae - np.
    > klient b?dzie bardziej przychylnie do Ciebie nastawiony, gdy b?dzie móg?
    > troch? och?on?ae od upa?u w Twoim biurze. Mo?e da si? namówiae na jaki?
    > biznes? A st?d ju? blisko do uzyskania przychodu:))).

    Haha, nie mam co prawda klientów w biurze ale przy efektywnsci pracy
    w temp 30st stracilibysmy tych co mamy :) Kwota nieduza więc wrzuce,
    najwyżej wyrzucą.