  • 1. Data: 2007-05-23 17:02:18
    Temat: pomoc de minimis
    Od: <g...@n...pl>

    Witam wszystkich. Chciałabym zapytac czy ujmowac w kpir dochody uzyskane w
    ramach pomocy de minimis finansowane ze srodkow Europejskiego Funduszu
    Społecznego / jest to tzw. wsparcie pomostowe dla osób rozpoczynajacych
    działalnośc/.

  • 2. Data: 2007-05-23 17:44:42
    Temat: Re: pomoc de minimis
    Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl>

> [...]
    > ramach pomocy de minimis finansowane ze srodkow Europejskiego Funduszu
    > Społecznego / jest to tzw. wsparcie pomostowe dla osób rozpoczynajacych

    (Podobno) nie. Zaznaczam, że jestem jedynie beneficjentem pomocy de minimis i w
    moim US powiedziano, że nie mam wpisywać zakupów z pomocy bezzwrotnej do pkpir.
    Ale polecono mi wpisać sprzęt do ewidencji środków trwałych (nie amortyzować) i
    ewidencji wyposażenia oraz ująć sprzęt zakupiony z pdm w spisie z natury.
    Pzdr.
    RR ;-)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000742-1, 2007-05-22
    Przetestowano na: 2007-05-23 19:44:48

  • 3. Data: 2007-05-23 21:42:17
    Od: "Tester" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezzwrotnej do pkpir. Ale polecono mi wpisać sprzęt do ewidencji środków
    > trwałych (nie amortyzować) i ewidencji wyposażenia oraz ująć sprzęt

    Wiecie może czy w ramach pomocy de minimis łapie sie transport drogowy
    krajowy lub miedzynarodowy?
    Wiem ze w tej materii kiedys byly jakies wyłaczenia

  • 4. Data: 2007-05-25 07:13:52
    Od: <g...@n...pl>

> [...]
    > avast! - Copyright (c) 1988-2007 ALWIL Software.
    >
    > No dobrze , to rozumiem, ale co zrobic gdy kwoty dotacji nie sa
    przeznaczone na zakup srodków trwałych ani wyposazenia /nie ma takiego
    wymogu w umowie/.
    ?>

  • 5. Data: 2007-05-27 07:48:07
    Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl>

    > No dobrze , to rozumiem, ale co zrobic gdy kwoty dotacji nie sa
    > przeznaczone na zakup srodków trwałych ani wyposazenia /nie ma takiego
    > wymogu w umowie/.
    > ?>

    Hmm... Nie myślałem o tym. Ja mogłem kupić tylko wyposażenie/śr.trwałe. Chociaż
    warunki, wzory podań, wymagania itd. są różne w zależności od PUP, przez który
    załatwia się pomoc.
    Zapytaj się w swoim US.
    Pzdr.
    RR :-)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000744-0, 2007-05-26
    Przetestowano na: 2007-05-27 09:48:13