  • Data: 2010-01-06 19:31:45
    Temat: Zakup z wysyłką - Przełom roku
    Od: "turczy" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Więc KPIR + VAT na początek
    W dniu 30 grudnia zamawiam towar. towar zostaje spakowany 30 i zostaje
    wystawiona faktura Pro forma (traktowana u partnera coś jak w-z).
    W dniu 31 grudnia dociera pocztą faktura ostateczna. z datą 30 grudnia.
    31grudzień do 03stycznia robię remanent na magazynie (spis z natury jak
    nazwa wskazuje nie mogłem w nim ująć towaru którego nie ma)
    Dzień 6 stycznia dociera towar z fakturą pro forma.
    W normalnym okresie nie miałbym problemu żeby poksięgować wszystko jak mi
    pasuje, ale przez ten koniec roku...
    W/g mnie fakturę do książki jeszcze do starego roku. Remanent powiększyć
    (jakimś aneksem?) o towar na fakturze. Może po prostu przypiąć kopie
    faktury?
    A co z Vatem, też do starego roku?
    pomóżcie
    Arek