  • 1. Data: 2003-07-10 17:39:54
    Temat: Zakupy przez Internet za granicą - cło?
    Od: "Bartek Różański" <b...@w...wat.waw.pl>

    Witam..

    Mam pytanie:
    Czy jeśli zakupię przez internet np. aparat fotograficzny w USA to jeśli mi
    go przyślą to będę musiał ponieść jeszcze jakieś dodatkowe opłaty poza
    kosztem aparatu? Szczególnie chodzi mi o cło.

    Bartek

  • 2. Data: 2003-07-10 17:50:09
    Temat: Re: Zakupy przez Internet za granicą - cło?
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    A dlaczego nie? Taki sam zakup jak każdy inny.Jeżeli jest poza sumą
    dozwoloną na upominki to jak najbardziej

  • 3. Data: 2003-07-10 18:09:42
    Od: "Bartek Różański" <b...@w...wat.waw.pl>

    A ile taka suma wynosi?

    Bartek
    Użytkownik sg <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bek918$32f$...@a...news.tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-07-10 18:30:56
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Nie jestem pewny -cos około 100$

  • 5. Data: 2003-07-11 05:24:45
    Od: Jano <m...@h...gula>

    sg napisał(a):

    > Nie jestem pewny -cos około 100$

    Sprawdz bo mnie chodzi po glowie kwota 70$
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 6. Data: 2003-07-11 12:02:01
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <3...@h...gula>, Jano wrote:
    > sg napisa?(a):

    > Sprawdz bo mnie chodzi po glowie kwota 70$

    A mnie cos chodzi ze kiedys to bylo 70EUR, a teraz jest 45EUR dla
    przesylek od osoby prywatnej do osoby prywatnej, 22EUR dla przesylek
    od firmy do osoby prywatnej i 10EUR dla przesylek od firmy do firmy.

    Wisiala taka karta w Urzedzie Celnym w Warszawie na Chmielnej.
    Ale pisze z pamieci wiec sprawdzcie.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 7. Data: 2003-07-11 15:07:52
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "Jano" <m...@h...gula> napisał w wiadomości

    > Sprawdz bo mnie chodzi po glowie kwota 70$
    A mnie chodzi po głowie, że zakupy to nie upominki ;)
    BTW na aparaty cyfrowe cło 0%, a VAT 22%.

    Mirek