  • 1. Data: 2003-07-10 12:50:50
    Temat: Prośba o pomoc - import samochodu
    Od: "wielka mamuśka" <b...@p...onet.pl>

    Jako, że jestem tu nowa witam wszystkich serdecznie i pięknie i od razu
    przejdę może do rzeczy( mam nadzieję, że wybrałam odpowiednią grupę)
    Chcę jako osoba prywatna zakupić w Niemczech 10-leni samochód, o pojemności
    1501-2000cm sześć. za który zapłacę do 2000 EUR. Ustaliłam już, że jestem
    zwolniona z cła. Nie mogę natomiast ustalić stawki akcyzy. Spotkałam się z
    trzema różnymi wersjami: 3,1%; 6,4%; 65%. Różnica jest dosyć spora więc
    wolałabym wiedzieć na pewno. Będę wdzięczna za pomoc w ustaleniu ile będę
    musiała wszystkiego zapłacić.
    Z góry dziękuję
    wielka mamuśka

  • 2. Data: 2003-07-10 13:19:09
    Temat: Re: Prośba o pomoc - import samochodu
    Od: Dawid <d...@w...pl>

    Musze Cie niestety zmartwic ale z tego co sprawdzilem to jest to 65%.
    Pozdrawiam.
    Dawid.

  • 3. Data: 2003-07-10 13:35:27
    Od: "Miki" <m...@f...icn.pl>

    Użytkownik "wielka mamuśka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzema różnymi wersjami: 3,1%; 6,4%; 65%. Różnica jest dosyć spora więc
    > wolałabym wiedzieć na pewno. Będę wdzięczna za pomoc w ustaleniu ile będę

    Nieoficjalny kalkulator opłat za sprowadzane samochody z oficjalnej strony
    MF
    http://www.mf.gov.pl/sluzba_celna/kalkulator/index.p
    hp?dzial=556&id=30329

    Mirek

  • 4. Data: 2003-07-11 08:44:52
    Od: Radek Plachta <r...@p...pl>

    Muszę Cię zmartwić, ale 10-letniego samochodu w Polsce nie
    zarejestrujesz. Sprowadzone auto musi spełniać normę EURO-2, a np golfy
    spełniały ją od 96 roku (i to nie wszystkie modele)

    Pozdrawiam
    Radar

    --
    "Pamiętaj!
    Postaci z serialu nie są prawdziwe.

  • 5. Data: 2003-07-11 10:39:42
    Od: "wielka mamuśka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek Plachta" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Muszę Cię zmartwić, ale 10-letniego samochodu w Polsce nie
    > zarejestrujesz. Sprowadzone auto musi spełniać normę EURO-2, a np golfy
    > spełniały ją od 96 roku (i to nie wszystkie modele)

    Dzięki serdeczne za odpowiedzi. Wynika z tego, że o sprowadzeniu samochodu
    mogę zapomnieć :(
    Pozdrawiam
    wielka mamuśka