  • 1. Data: 2002-11-03 20:56:50
    Temat: Zaległości - ZUS
    Od: "Przemek" <a...@g...pl>

    Jakiś rok temu zlikwidowałem DG prowadzoną w formie ryczałtu. Obecnie
    potrzebowałem
    wyciągów z ZUS-u więc pofatygowałem się do tej szanownej instytucji i tu
    dowiedziałem się że
    mam zaległości na około 2500 zł...Najgorsze jest to że posiałem gdzieś część
    dowodów wpłat więc ciężko będzie dojść czy rzeczywiście moja w tym wina -
    wszystkie składki odprowadzałem regularnie, w przypadku spóźnienia z
    odsetkami.
    Co może zrobić mi ZUS ? Czy to prawda ( jak mnie wszyscy straszą ) że mogą
    poblokować prywatne konta moje i żony i naliczać kosmiczne odsetki ?
    Dlaczego w przeciągu całego roku nie przyszła do mnie żadna informacja z ZUS
    że mam jakiekolwiek zaległości ?

  • 2. Data: 2002-11-03 21:15:27
    Temat: Re: Zaległości - ZUS
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl>

> [...]
    > dowodów wpłat więc ciężko będzie dojść czy rzeczywiście moja w tym wina -
    > wszystkie składki odprowadzałem regularnie, w przypadku spóźnienia z

    W ZUS tez maja balagan i byc moze figurujesz jako trzy rozne osoby z ktorych
    na przyklad tylko jedna sklada deklaracje a dwie placa>
    Im wczesniej to zrobisz tym lepiej
    WT

  • 3. Data: 2002-11-04 07:25:34
    Od: "Cichy" <c...@s...pl>

    "Przemek" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > dowodów wpłat więc ciężko będzie dojść czy rzeczywiście moja w tym wina -
    > wszystkie składki odprowadzałem regularnie, w przypadku spóźnienia z

    Jeżeli tak było, to jeszcze nic straconego. Daj zlecenie do swojego
    banku, a ten odtworzy Ci wszystkie wpłaty.

    Pozdrawiam,

    Dariusz Cichocki