eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZaliczenie do kosztów DG kosztów energii elektrycznej, gazu, czynszu i internetu › Zaliczenie do kosztów DG kosztów energii elektrycznej, gazu, czynszu i internetu
    From: "mirro" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zaliczenie do kosztów DG kosztów energii elektrycznej, gazu, czynszu i
    internetu
    Date: Fri, 22 Apr 2005 14:54:39 +0200

    Witam

    W tym temacie mam pewne watpliwosci. Prowadze DG w domciu, powierzchnia
    pokoju to 1/10 powierzchni mieszkania. Moge zaliczyc do kosztow DG 10% kwoty
    z faktur, ALE ....

    Koszty te mozna wliczyc w miesiacu ich wystapienia lub w nastepnym,
    oczywiscie po zaplaceniu f-ry. A co zrobic, jezeli zaplacilem po 2
    miesiacach? Akurat tutaj chodzi o gaz i calkiem duze kwoty (w zime nie
    wyrabiam z placeniem tych rachunkow i dlatego to opoznienie).

    Czy ktos wie co z tym fantem zrobic? Jezeli ktos zna odpowiednie przepisy to
    prosze rowniez o info, od kiedy obowiazuja.

    I jeszcze pytanko dotyczace internetu: jestem podlaczony do sieci
    osiedlowej, a komputer stoi w pokoju, gdzie prowadze DG. Zawsze wliczalem
    10% z tej kwoty, ale moze moglbym wliczac calosc?

    Mirek

    Telefonu stacjonarnego w ogole nie zaliczam do kosztow DG