  • 1. Data: 2011-02-18 10:52:19
    Temat: Zaliczka na PDOF za grudzien 2010
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Witam, może trochę spóźnione to pytanie ale proszę o podpowiedź (tzn.
    utwierdzenie mnie), czy powinienem w styczniu 2011 odprowadzić zaliczkę
    na podatek od dochodu osiągniętego w grudniu 2010, skoro w listopadzie
    nie odprowadzałem zaliczki (za listopad i grudzień) z uwagi na brak
    dochodu (stratę) w listopadzie ?
    Bo coś mi się ubzdurało że ten grudzień rozliczam dopiero w rocznym
    PIT-36 (niekoniecznie w styczniu)

    Jeśli POWINIENEM..., to od jakiej kwoty mam zapłacić do US odsetki za
    zwłokę (bo mamy 18 lutego), czy od kwoty wynikającej z naliczonej
    zaliczki na PDOF od dochodu osiągniętego w grudniu (wyższej) czy od
    podatku naliczonego w PIT-36 (niższej, gdyż rozliczam sie z dzieckiem)

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2011-02-18 15:47:59
    Temat: Re: Zaliczka na PDOF za grudzien 2010
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Feb 2011, news wrote:

    > Bo coś mi się ubzdurało że ten grudzień rozliczam dopiero w rocznym PIT-36
    > (niekoniecznie w styczniu)

    I prawidłowo.
    Tak (ciągle jeszcze) jest, koncept z rozliczeniem zaliczki za grudzień
    jest dopiero w toku ;), 2010 nie obejmuje.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2011-02-18 17:35:49
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > I prawidłowo.
    > Tak (ciągle jeszcze) jest, koncept z rozliczeniem zaliczki za grudzień
    > jest dopiero w toku ;), 2010 nie obejmuje.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    uff.. już obawiałem się że będzie nade mną wisiał czynny żal i odsetki
    :) dzięki, doczytałem, faktycznie dopiero za 2 lata najwcześniej te
    zmiany :)