  • 1. Data: 2008-05-26 08:44:45
    Temat: Zaliczka na podatek PIT - KOREKTA
    Od: Kowalski <k...@g...com>

    Od początku 2007(o ile dobrze pamiętam) nie składa się PIT5 - wpłaca
    się tylko kasiorę na konto US. Tak się nieszczęśliwie złożyło, że za
    luty zapłaciłem omyłkowo za mało, a za marzec za dużo zaliczki. W
    normalnych warunkach złożył bym korekte PIT5 i jakieś wyjaśnienia, a
    tak nie wiem jak to zrobić. Pomyłka na małą kwotę - ale trzeba by to
    chyba jakoś odkręcić.

    pozdrawiam wszystkich na grupie, a szczególnie Gotfryda który
    najczęsciej tu bywa i odpisuje ;)

  • 2. Data: 2008-05-26 19:34:22
    Temat: Re: Zaliczka na podatek PIT - KOREKTA
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Kowalski wrote:
    > normalnych warunkach złożył bym korekte PIT5 i jakieś wyjaśnienia, a
    > tak nie wiem jak to zrobić. Pomyłka na małą kwotę - ale trzeba by to
    > chyba jakoś odkręcić.

    od niedoplaty doliczasz odsetki i wplacasz na konto. wtedy mogą Ci
    skoczyć ;-)

    --
    bartek

  • 3. Data: 2008-05-26 20:57:46
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    bokomaru w <news:g1f3p2$94f$2@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > od niedoplaty doliczasz odsetki i wplacasz na konto. wtedy mogą Ci
    > skoczyć ;-)

    Na pewno?

    A. Dolicza odsetki
    B. Mogą skoczyć