  • 1. Data: 2008-05-25 20:35:41
    Temat: Podatek VAT 0% dla szkół na sprzet komputerowy
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie dotyczace 0% stawki VAT na sprzęt komputerowy dla szkół
    - jakie dokumenty musi szkoła dostarczyc sprzedawcy, aby ten sprzedał sprzet
    ze stawką 0%
    - jak sprzedawca ma rozliczyc taki sprzet (kupuje na 22% ), musi pisac
    jakies pisma do US ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-26 18:36:48
    Temat: Re: Podatek VAT 0% dla szkół na sprzet komputerowy
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie dotyczace 0% stawki VAT na sprzęt komputerowy dla szkół
    > - jakie dokumenty musi szkoła dostarczyc sprzedawcy, aby ten sprzedał
    > sprzet ze stawką 0%

    oświadczenie o byciu placówką oświatową w rozumieniu ustawy o vat oraz
    potwierdzenie tego przez organ prowadzący

    JS