  • 1. Data: 2005-03-14 06:55:23
    Temat: Zalozenie Ksiegi wieczystej - ile ??
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    Witam wszystkich :-)

    Jestem szczesliwym posiadaczem mieszkania (kawalerka) wlasnosciowego
    spoldzielczego o wartosci okolo 50 tys zl.
    Niestety nie ma ono zalozonej ksiegi wieczystej.
    Jakie sa koszty takiej opercaji?
    Oczywiscie dokladnie mi nikt nie jest w stanie podac ale chodzi mi o rzad
    wielkosci kwoty...

    WIELKIE dzieki za wselkie odpowiedzi :-)

    Pozdrowienia, Wojtas

  • 2. Data: 2005-03-18 11:44:25
    Temat: Odp: Zalozenie Ksiegi wieczystej - ile ??
    Od: "Przemek" <P...@a...pl>

> [...]
    > Jakie sa koszty takiej opercaji?
    > Oczywiscie dokladnie mi nikt nie jest w stanie podac ale chodzi mi o rzad

    Ja w grudniu 2004 r. zapłaciłem za założenie księgi dla mieszkania o
    wartości ok 70 tys. zł ok 300 zł. Nie pamiętam dokładnie bo opłatę wnosiłem
    razem z wpisem do hipoteki.

  • 3. Data: 2005-03-21 07:24:34
    Temat: Re: Zalozenie Ksiegi wieczystej - ile ??
    Od: "Wojtas" <w...@i...pl>

    > Ja w grudniu 2004 r. zapłaciłem za założenie księgi dla mieszkania o
    > wartości ok 70 tys. zł ok 300 zł. Nie pamiętam dokładnie bo opłatę
    > wnosiłem
    > razem z wpisem do hipoteki.

    OK, dziekuje za odpowiedz :-)

    Pozdrowienia, Wojtas