  • 1. Data: 2003-04-02 14:46:34
    Temat: Zamknieta dzialalnosc a kontrahenci?
    Od: "Nest_m" <n...@2...pl>

    Szanowni grupowiczem mam pytanie z pogranicza prawa.
    Jeżeli Firma A w firmie B miała w związku z prowadzoną działalnością
    gospodarczą upust, rzędu 10% i firma A zamkneła działalność, to...
    Jeżeli po zamknięciu działalności juz nie firma tylko osoba fizyczne
    wcześniej będąca tą firmą uda się do tej Firmy, po zakupy to poza
    naciągactwem lub jak kto woli nie umożliwieniem zarobku tym z B dokona
    zakupu z rabatem, jak będzie to spostrzegane z punktu widzenia prawa?
    Za wszelkie odpowiedzi serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam
    Nest_m

  • 2. Data: 2003-04-02 15:35:27
    Temat: Re: Zamknieta dzialalnosc a kontrahenci?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Nest_m wrote:
> [...]
    > naciągactwem lub jak kto woli nie umożliwieniem zarobku tym z B dokona
    > zakupu z rabatem, jak będzie to spostrzegane z punktu widzenia prawa?
    A od kiedy to prawo reguluje rabaty (no, przy zachowaniu zysku z
    transakcji ;)) )
    Jak mi się z pyska spodobasz to dostaniesz swoje 10% i jeszcze ze 3
    dołożę (a i tak wyjściowa marża to 82% :>>)
    Czy chodzi Ci może to to, że brałbyś fakturę na nieistniejącą już
    działalność??

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-04-02 16:34:17
    Od: "Nest_m" <n...@2...pl>

    "maup" <k...@m...in.tarnow.pl> wrote in message
> [...]
    > dołożę (a i tak wyjściowa marża to 82% :>>)
    > Czy chodzi Ci może to to, że brałbyś fakturę na nieistniejącą już

    No tak też by była faktycznie i to chyba jest oszustwo, co?

    Nest_m