  • 11. Data: 2005-10-18 10:03:06
    Temat: Re: Zapomnialem wystawic fakture. Co teraz ?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dj27fq$4a6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Sugerowałem tylko, że brak faktury nie jest przeszkodą w księgowaniu
    > wydatku jako kosztu.

    To w czym problem, jak mu ta faktura niepotrzebna, bo koszt już miał prawo
    odliczyć?

  • 12. Data: 2005-10-18 10:15:36
    Od: gogo <g...@i...pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "gogo" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To w czym problem, jak mu ta faktura niepotrzebna, bo koszt już miał
    > prawo odliczyć?

    Czy miał prawo czy nie to nie wiemy. Na pewno nie odliczył sobie vat, a
    może ma na to duużą ochotę.

  • 13. Data: 2005-10-18 13:44:45
    Od: "pifpaf" <p...@i...pl>

    > Czy miał prawo czy nie to nie wiemy. Na pewno nie odliczył sobie vat, a
    > może ma na to duużą ochotę.

    Widze, ze watek sie rozwinal :)
    Dla ciekawskich dodam, ze klient to placowka panstwowa, a vat wynosil 15 zl.

    Dzieki za odpowiedzi