  • 1. Data: 2004-02-04 17:04:31
    Temat: podatek
    Od: "MooNTER" <n...@c...pl>

    Witam!
    w 2003 roku pracowalem w czasie wakacji w pewnym zakladzie (1,5 miesiaca,
    umowa o prace).
    w zwiazku z tym mam pytanie:
    Moj przychod to 1603,09 zł
    koszty uzysk. przychodów: 299,88 zł
    dochod: 1303,21zl
    ile z tego odprowadzilem podatku??? w rubryce wpisane mam 30,80 zł ale coś
    mi sie nie zgadza?? czy tak powinno byc???
    skladki pobrane to 92,71 zl, odliczone 90,62zl a suma skladek na emerytalne
    i rentowe 299,93
    Wedlug mnie odprowadzilem wiecej niz 30 zł podatku (na kwitku z innej firmy
    w czasie 1 miesiaca zarobilem 43zl a podatku odprowadzilem 8.6 zł - tyle ze
    to bylo na umowe-zlecenie)
    czy na umowe o prace jest inaczej??? ta kwota (30,80 zł) jest poprawna?? jak
    to sie liczy?? moze w zakladzie ktos sie pomylil i wpisal zla sume???

    z gory dzieki za odpowiedz
    pozdrawiam
    Lukasz Bojczuk

  • 2. Data: 2004-02-04 20:52:19
    Temat: Re: podatek
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

    > w 2003 roku pracowalem w czasie wakacji w pewnym zakladzie (1,5 miesiaca,
> [...]
    ==============
    Te koszty sa cokolwiek dziwne. W zasadzie poza skladką na ubezpieczenia -
    NIC sie nie zgadza

    Atomek

  • 3. Data: 2004-02-05 09:39:19
    Od: "MooNTER" <n...@c...pl>

    Użytkownik Atomek <l...@p...WYTNIJ.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bvrm3b$n82$...@n...onet.pl...
    > ==============
    > Te koszty sa cokolwiek dziwne. W zasadzie poza skladką na ubezpieczenia -
    > NIC sie nie zgadza

    no dokladnie takie cos mam wpisane w PIT-11 (299.88 zl)
    na odcinku z czerwca (pracowalem od 11 czy 13. czerwca) koszty mam wpisane
    99.96 zł
    jakby wymnozyc to *3 to wychodzi wlasnie to 299.88 zl wiec jak dlamnie
    wyglada to zee jest 99z.96zl na 1/2 miesiaca? ;)

  • 4. Data: 2004-02-05 18:22:37
    Od: "Atomek" <l...@p...WYTNIJ.onet.pl>

> [...]
    > jakby wymnozyc to *3 to wychodzi wlasnie to 299.88 zl wiec jak dlamnie
    > wyglada to zee jest 99z.96zl na 1/2 miesiaca? ;)
    =================
    Jeżeli pobrales trzy razy wynagrodzenie to koszty istotnie sa dobre. W takim
    przypadku reszta tez moze byc dobra. Po prostu dwie wyplaty mogly byc tak
    male, ze ulga "zjadla" caly podatek lub znaczaca jego czesc.

    Atomek

  • 5. Data: 2004-02-06 16:07:47
    Od: "MooNTER" <n...@c...pl>

    Użytkownik Atomek <l...@p...WYTNIJ.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bvu1mo$ou1$...@n...onet.pl...
> [...]
    > przypadku reszta tez moze byc dobra. Po prostu dwie wyplaty mogly byc tak
    > male, ze ulga "zjadla" caly podatek lub znaczaca jego czesc.

    mam 2 odcinki wyplaty na jednym jednak jest oddzielnie wyplata i 100zl bo
    zaczalem pracowac 11 a 14 jest wyplata i podobno nie moge pracowac ponad
    miesiac bez wyplaty - odebralem to w ten sam dzien co wyplate ale podobno
    moglem wczesniej

    --
    Pzdr
    MooNTER