  • 1. Data: 2003-05-12 22:56:02
    Temat: Zasiłek chorobowy przy zmianie Firmy.
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

    żona zarabiała przyzwoite pieniądze ale coraz mniejsze. W styczniu z jej
    firmy wydzieliła się nowa firma więc musiała podpisać rozwiązanie umowy o
    pracę za porozumieniem stron. Ta nowa firma to po prostu jeden dział starej
    firmy, personel, siedziba,, obowiązki i rozliczenia (np. do premii) zostały
    stare) W marcu rozwiązała umowę z nową firmą za porozumieniem stron. W
    okresie wypowiedzenia poszła na chorobę, która trwa do dziś.
    W obydwu firmach zatrudnienie było na długi czas określony.
    Od jakiej podstawy powinna mieć naliczane chorobowe?
    - 800 zł bezrobotnego ( tyle dostała)
    - 1300 zł podstawy w nowej firmie (wzięła w niej też premię półroczną za
    pracę w poprzedniej firmie)
    - 4000 zł średnia z ostatnich 6 miesięcy zatrudnienia

  • 2. Data: 2003-05-13 07:03:00
    Temat: Re: Zasiłek chorobowy przy zmianie Firmy.
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jomamoto" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - 4000 zł średnia z ostatnich 6 miesięcy zatrudnienia
    >
    > jeżeki jest na chorobowym to na jakiej podstawie zarejestrowała sie jako
    bezrobotna?

  • 3. Data: 2003-05-13 11:26:36
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

    Użytkownik "ela" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jomamoto" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > starej
    > zostały

    > bezrobotna?

    Właśnie nie może się zarejestrować jako bezrobotna bo zus jej wypłaca
    chorobowe.
    Na dodatek zasiłek ze względu na to że "zmieniała" pracę też może dostać
    dopiero po trzech miesiącach.

    Jakie powinna mieć dokumenty by stwierdzić ciągłość firmy, w której
    pracowała?
    Do kogo się zwrócić o pradę.
    Mogę nawet poświęcić trochę spodziewanych pieniędzy.