  • 1. Data: 2003-05-12 16:48:28
    Temat: podatek od darowizny
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Witam!
    Wiem ze o tym juz bylo jakis czas temu, ale mam jeszcze jedno pytanie
    czy jezeli dostaje np. samochod aktem darowizny o okreslonej w nim
    (akcie) wartosci
    to jezeli sprzedam ten samochod to zaplace 10% podatku a jak go sprzedam
    po uplywie 6 miesiecy to juz nie - tak?
    A co jezeli ja go sprzedam bez zysku czyli na umowie bedzie mniejsza
    kwota niz maja w wykazie w US - tez place podatek, przeciez ja na tym
    nie zarobie - sprzedaje za mniejsza wartosc niz dostalem.