  • 1. Data: 2003-10-07 19:20:30
    Temat: Zatrudnienie rencisty lub osoba po 50-ce oraz ZPCHr
    Od: "Rider" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowna grupe,

    Jako, ze interesujaca mnie kwestia jest mi calkowicie obca dlatego zwracam
    sie do ekspertow o pomoc...

    Slyszalem ale powtarzam tylko slyszalem, ze szykuja sie od nowego roku
    jakies korzystne warunki dla pracodawcy, ktory zatrudni renciste lub osobe
    po 50-ce
    Czy to prawda?Czy moze cos podobnego funcjonuje juz dzisiaj?
    Jesli tak to jakie sa to korzysci, czy nawet jakies dotacje?

    Od razu korzystajac z okazji a mam takowe rzadko, jeszcze pytanie z innej
    beczki choc moze nie do konca...

    Kiedy skoncza sie lub zmniejsza ulgi dla prowadzacych ZPCHRy. Toc to jest
    rozboj w bialy dzien. Firmy zatrudniaja inwalidow tylko dla tych korzysci
    finansowych bez ktorych by nie ujechaly na rynku. Znam takie firmy, ktore
    zabieraja mi polowe rynku a ich jedynym argumentem jest cytuje:"Mozecie
    panstwo dostac znizke w wysokosci X poniewaz jestesmy ZPCHr". No to jest
    szczyt bo nie jakosc, niskie koszty produkcji czy tani surowiec ma znaczenie
    tylko ZPCHr. Przykrywka pod rzeczywista dzialalnosc...

    pozdrawiam,

    Rafal