  • 1. Data: 2003-10-07 09:07:27
    Temat: Fikcyjna umowa sprzedazy
    Od: "sasha" <c...@o...pl>

    Witam,
    znajomy poprosil mnie o podpisanej fikcyjnej umowy sprzedazy komputera.
    Jakich moge sie spodziewac problemow ze strony Urzedu Skarbowego (bede
    musial zaplacic jakis podatek)? Dodam ze do tej pory nie osiagalem dochodow,
    gdyz dopiero jestem w trakcie podpisywania pierwszej umowy o prace.

    --
    Pozdrawiam,
    *sasha*

  • 2. Data: 2003-10-07 19:09:41
    Temat: Re: Fikcyjna umowa sprzedazy
    Od: "urząd skarbonkowy" <s...@a...pl>

    Użytkownik "sasha" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > znajomy poprosil mnie o podpisanej fikcyjnej umowy sprzedazy komputera.

    Podaj adres znajomego i swój.
    Wyjaśnimy na miejscu :-)
    5000 zł "abonamentu" + uszczuplenie w przychodach fiskusa z odsetkami już
    szykuj