  • 1. Data: 2002-06-17 13:07:15
    Temat: Zawieszenie dzialalnosci
    Od: k...@t...pl (AK)

    Czesc
    Jak jest procedura zawieszenia dzialalnosci gospodarczej osoby
    fizycznej.
    Chodzi mi o to co w ktorym urzedzie coby zaprzestac oplacania skladek
    zus (na 52) oraz skladania deklaracji vat 7 i i pit 5

    z pozdrowieniami
    ak

  • 2. Data: 2002-06-17 13:59:39
    Temat: Re: Zawieszenie dzialalnosci
    Od: "DarekS" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > Chodzi mi o to co w ktorym urzedzie coby zaprzestac oplacania skladek
    > zus (na 52) oraz skladania deklaracji vat 7 i i pit 5

    Chyba sam sobie już odpowiedziałeś

  • 3. Data: 2002-06-17 21:18:38
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik DarekS <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aekpui$fp5$...@n...onet.pl...

    > Chyba sam sobie już odpowiedziałeś

    Zapraszam do mojego FAQ. Do działu "likwidacja i zawieszenie DG"
    WS

    --
    My ICQ # 131633151
    GG 3842497