  • 1. Data: 2003-04-30 10:11:11
    Temat: Zawieszenie dzialalnosci a zakupy dla VATowca
    Od: "MPR" <l...@o...pl>

    Czy mozna po zawieszeniu dzialalnosci Gospodarczej zakupic towar na fakture,
    a sprzedac dopiero po odwieszeniu.
    pozdr Lopez

  • 2. Data: 2003-04-30 10:27:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Apr 2003, MPR wrote:

    >+ Czy mozna po zawieszeniu dzialalnosci Gospodarczej zakupic towar na fakture,

    IM*H*O zakup towarów handlowych jest "prowadzeniem DG". Czyli
    po zakupie należałoby zgłosić jej "odwieszenie" z datą faktury...
    Co nie znaczy że nie są znane mi inne opinie, niemniej mi nie
    przystają do logiki :|

    pozdrowienia, Gotfryd