  • 1. Data: 2003-04-30 10:14:24
    Temat: Gdzie mogę znaleźć info nt urządzeń fiskalnych - jakie warunki i dochody ?
    Od: "WBodzio" <u...@p...com>

    Jak w temacie

  • 2. Data: 2003-04-30 23:06:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Apr 2003, WBodzio wrote:

    >+ Jak w temacie

    www.mofnet.gov.pl
    rozwinąć: system podatkowy->podatek od towarów i usług.

    Ściągnąć i przeczytać rozporządzenia...
    Są zarówno takie na temat (czyli jakie warunki techniczne powinna
    spełniać kasa), jak i taki o które nie pytasz ;) - czyli kto
    i kiedy musi mieć...
    Nie zawadzi również zajrzeć do ustawy o VAT :) (też tam leży).
    Miłej lektury :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (nie żebym coś sugerował, ale skoro nie wiesz gdzie toto leży
    to pewnie masz czytania na dłuższą chwilę - aż się przyzwyczaisz
    do stylu prawniczego :[)