    From: "frytas" <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zeznanie podatkowe - umowa zlecenie
    Date: 17 Mar 2006 04:41:16 -0800

    Dzien dobry,
    dzis bylem w US aby wydali mi zaswiadczenie o zarobkach z 2004 roku
    ktore potrzebuje do przedlozenia na uczelni. W 2004 roku mialem jedna
    umowe zlecenie na kwote 500zl. Z tego co wczesniej sie dowiedzialem, ze
    nie musze skladac PIT-a bo mieszcze sie w kwocie wolnej od podatku. Czy
    to jest prawda? Pani we wnioskach powiedziala mi ze musze zlozyc PITa
    za rok 2004 ale termin skladania wnioskow minal rok temu? Co teraz?
    Groza mi jakies konsekwecje za zaniedbanie tego? Czy nie mialem racji
    nieskladajac pite-a na taka sume? Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Pozdrawia,
    Bartek.