  • 1. Data: 2003-01-16 09:25:16
    Temat: Zgłoszenie do US
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Czy obecnie należy zgłaszać do urzędu skarbowego komputerowe prowadznie
    książki podatkowej (przejście z ręcznego na komputerowe)? Jeżeli tak, to
    proszę o podstawę prawną. Rozporządzenie w spr. prowadzenia KPiR nie
    wspomina o takiej konieczności.
    Dzięki.
    Iwona

  • 2. Data: 2003-01-16 11:32:41
    Temat: Re: Zgłoszenie do US
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    > Czy obecnie należy zgłaszać do urzędu skarbowego komputerowe prowadznie

    nie ma takiego obowiazku
    problem jest jezeli nie masz instrukcji do programu, wtedy musisz co miesiac
    do 20 drukowac ksiege

    pzdr
    bubbaa

  • 3. Data: 2003-01-16 22:52:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Jan 2003, buba wrote:

    >+ > Czy obecnie należy zgłaszać do urzędu skarbowego komputerowe prowadznie
    >+
    >+ nie ma takiego obowiazku

    Możliwe, bo nie znalazłem ;) :)

    >+ problem jest jezeli nie masz instrukcji do programu, wtedy musisz co miesiac
    >+ do 20 drukowac ksiege

    Wrrr....
    Księgę musisz *zawsze* drukować, jeśli nie masz instrukcji to musisz
    co najmniej ewidencję przychodów prowadzić "na papierze" !
    Chyba że masz kasę i stosujesz "przepuszczanie" faktur przez kasę
    (o czym była mowa - i ktoś mi wyciągnął z zanaddrza zapisek ministra
    że rachunek to też faktura :)), bo chyba rzeczywiście wtedy da się
    "uchylić" od papieru "na co dzień"...

    >+ pzdr

    wzjm, Gotfryd