  • 1. Data: 2003-01-16 08:55:17
    Temat: VAT a proporcjonalny obrót
    Od: "ukp" <u...@u...com.pl>

    Czy gdy ktoś nie jest VAT - owcem,prowadzi firmę od kilku lat , to również
    obowiązuje proporcjonalność obrotów? T.j. gdy np. w styczniu tego roku
    osiągnę obrót 5000.- to muszę płacić VAT? Wiem,że tak jest w roku, gdy się
    rozpoczyna działalność, ale jak potem?

    Dzięki za odp.
    Krzysio

  • 2. Data: 2003-01-16 09:44:39
    Temat: Re: VAT a proporcjonalny obrót
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "ukp" <u...@u...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiązuje proporcjonalność obrotów? T.j. gdy np. w styczniu tego roku
    > osiągnę obrót 5000.- to muszę płacić VAT? Wiem,że tak jest w roku, gdy się

    Później jest odniesienie do obrotu w poprzednim roku.
    Iwona Ś.

  • 3. Data: 2003-01-17 11:12:19
    Od: "ukp" <u...@u...com.pl>

    rozumiem,że tym razem chodzi już o nieprzekroczenie limitu rocznego,czy tak?

    pozdro
    Krzyś

    Użytkownik "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:b05v1c$92j$1@news.tpi.pl...