  • Data: 2007-09-27 19:55:02
    Temat: Zgubiła ZUSy, co zrobić?
    Od: "Wolfram" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja żona zgubiła pokwitowania (kopie) opłaconych skladek ZUS za sierpien,
    płaconych we wrześniu. Prowadzi JDG. No i mam kłopot - ja jej prowadze KPiR.
    Jak księgowac cały wrzesien. Nie uwzględniać tych skłądek w kosztach i
    rozliczeniu podatku? Czy można jakoś uzyskac potwierdzenie opłacenia
    składek? Może ktos ma doświadczenia w tym względzie...

    Grozi jej 300 zł w plecy (jeśli brak potwierdzenia = brak kosztów i odpisu
    na NFZ). A już 400 zł kosztowac mnie bedzie wyrzucemie potwierdzenia opłaty
    czesnego za córę w przedszkolu.... Wystarczy tych strat.