  • 1. Data: 2007-10-12 18:47:44
    Temat: Zly Vat na paragonie i co teraz
    Od: w...@g...com

    Witam,
    jestem swiezo upieczonym posiadaczem kasy fiskalnej. podczas
    programowania PLU na jedno wbilem stawke 7% zamiast 22%. blad ten
    zauwazylem zaraz po wydruku paragonu. co w takiej sytuacji ? powinno
    byc 7% jest 22%. czy zaksiegowac ten paragon w programie z taka stawka
    czy np ze stawka 22% i udawac glupa :) paragony sobie wystawiam takze
    w WF-Fakturka zaraz po nabiciu paragonu na kasie wiec w sumie zaplace
    dobry VAT, tylko co z tym co jest na kasie ? Z gory dziekuje za
    odpowiedz :)

  • 2. Data: 2007-10-12 19:10:56
    Temat: Re: Zly Vat na paragonie i co teraz
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 12-10-2007 o 20:47:44 <w...@g...com> napisał:

> [...]
    > w WF-Fakturka zaraz po nabiciu paragonu na kasie wiec w sumie zaplace
    > dobry VAT, tylko co z tym co jest na kasie ? Z gory dziekuje za

    z tego pamiętam to trzeba wpisać taki paragon do specjalnego "zeszytu
    pomyłek, zwrotów itp." z opisem zajścia i wystawić drugi prawidłowy
    paragon.

    Piotr

  • 3. Data: 2007-10-13 07:21:45
    Od: w...@g...com

    On 12 Pa , 21:10, "PiotrB." <p...@n...pl> wrote:
    > Dnia 12-10-2007 o 20:47:44 <w...@g...com> napisa :

    > z tego pami tam to trzeba wpisa taki paragon do specjalnego "zeszytu
    > pomy ek, zwrotów itp." z opisem zaj cia i wystawi drugi prawid owy
    > paragon.
    >
    > Piotr

    Witaj,
    Dzieki za odpowiedz. juz tak zrobilem. mam jeszcze tylko pytanie
    odnosnie KPiR. Czy pod koniec miesiaca wprowadzam sprzedz detaliczna
    dowodem wewnetrzym do KPiR jako Sprzedaz z Rejestru ?
    Wlodek

  • 4. Data: 2007-10-13 09:30:35
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 13-10-2007 o 09:21:45 <w...@g...com> napisał:

> [...]
    > odnosnie KPiR. Czy pod koniec miesiaca wprowadzam sprzedz detaliczna
    > dowodem wewnetrzym do KPiR jako Sprzedaz z Rejestru ?

    Tego nie wiem. Może ktoś inny podpowie.

    Piotr