  • 1. Data: 2002-05-28 07:07:21
    Temat: Podatek od zysków kapitałowych
    Od: "Czański" <t...@t...com.pl>

    Witam ! Mam dylemat. Jeden bank liczy mi ten podatek nie stosując żadnych
    zaokrągleń. Drugi zaś zaokrągla podstawę opodatkowania do pełnego złotego i
    podatek do 10gr. !

    Które z tych rozwiązań jest prawidłowe ? Tomek.

  • 2. Data: 2002-05-28 14:26:46
    Temat: Re: Podatek od zysków kapitałowych
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Czański wrote:

> [...]
    > i podatek do 10gr. !
    >
    > Które z tych rozwiązań jest prawidłowe ? Tomek.

    Teoretycznie drugie. Ale w praktyce każdy bank liczy inaczej.
    WBK pobrał mi podatek w kwocie 0,01zł (1 grosz). Paranoja.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-05-29 09:28:10
    Od: "Czański" <t...@t...com.pl>

    Użytkownik "Magdalena Woloszyk" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Teoretycznie drugie. Ale w praktyce każdy bank liczy inaczej.
    > WBK pobrał mi podatek w kwocie 0,01zł (1 grosz). Paranoja.

> [...]

    Też tak sądzę ! Druga zasada liczenia podatku jest zawarta w ustawie.

    Jeszcze jedno: pierwsze rozwiązanie dotyczy INTELIGO, drugie mBank !

    Trzeba chyba zareagować !