  • 1. Data: 2002-10-18 07:45:32
    Temat: Zmiana miejsca prowadzenia DG
    Od: "Grzegorz Witek" <g...@b...onet.pl>

    Od czego zacząć, jeśli chcę zmienić miejsce prowadzenia DG?
    Przenoszę działalność do innego miasta, w konsekwencji czego zmieni się
    przynależność do US (VAT).
    Nie wiem, czy zacząć od zgłoszenia działalności w Urzędzie Miasta docelowej
    miejscowości, a później wykreślić w starym miejscu, czy jest jakaś inna
    metoda. Pozostają jeszcze zmiany w US (którym i jakie?) i ZUS.
    Może ktoś podpowie mi od czego zacząć, tak żeby poszło sprawnie i bez
    przestojów związanych z oczekiwaniem na stosowne decyzje poszczególnych
    urzędów?
    A może zarejestrowań nową działalność w nowym miejscu, a później
    zlikwiodować w starym? Ale nie wiem, jakie to niesie konsekwencje (podatki,
    miejsce prowadzenia KPiR, itp)

    Dzięki

    Grzegorz