  • 1. Data: 2002-10-18 10:36:52
    Temat: wypelnianie ZUS Z-3
    Od: "Bea" <b...@w...pl>

    Witam !
    Kto spotkał się z taką interpretacją ZUS że :
    Wdruku ZUS-3( zaświadczenie płatnika składek) , w pkt 8 (dni , które
    pracownik )rub 3(przepracował) i 4(był obowiazany przepracować ) przy stałej
    kwocie wynagrodzenia (z umowy o prace) w przypadku choroby np 5 dni
    powinno sie wpisać :
    w rub 3(przepracował)-25 dni ,
    w rub 4(był obowiazany przepracować ) 30 dni

    a nie np :
    w rub 3(przepracował)-16 (robocze- przez 5 dni był chory)
    w rub.4(był obowiazany przepracować ) -21 dni robocze)

    Beata

  • 2. Data: 2002-10-20 18:49:43
    Temat: Re: wypelnianie ZUS Z-3
    Od: "Polus" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Bea" napisał w wiadomości > Witam !
    > a nie np :
    > w rub 3(przepracował)-16 (robocze- przez 5 dni był chory)
    > w rub.4(był obowiazany przepracować ) -21 dni robocze)

    U mnie wlasnie tak wypelniam. I moim zdaniem tak powinno byc. Nie wpisujemy
    dni kalendarzowych tylko dni ktore faktycznie pracownik mial przepracowac w
    danym miesiacu.
    Ale tak to wlasnie bywa z urzedami i niekompetentnymi pracownikami.

    pozdrawiam

    Damir