    From: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zmiana numerów kont
    Date: Wed, 21 Apr 2004 10:42:39 +0200

    Mój bank w którym mam konto firmowe zmienia numery kont zgodnie z nowym
    standardem, czy w związku z tym muszę aktualizować informacje o numerze
    (chyba NIP1?), czy jest to robione automatycznie, w końcu zmiana była
    systemowa i ten mój stary numer jest zaszyty w nowym.
    Jeśli muszę wysyłać NIP to do kiedy, bo stare i nowe numery będą obowiązywać
    jeszcze razem przez jakiś czas?
    A swoją drogą to znowu będzie niezłe zamieszanie, podobnie jak było (a
    właściwie jest) ze zmianą dowodów.

    Pozdrawiam
    Mariusz