  • 1. Data: 2003-07-10 09:33:08
    Temat: Zmiana przepisów o homologacji na cięż i podatki
    Od: "Irro" <i...@w...pl>

    Witajcie,
    czy ktoś wie może coś więcej nt. zmian w MI przepisów o homologowaniu na
    ciężarowe samochodów (zgodnie z durektywami UE)?
    Tyle wiem (z mediów i trochę z MI, które z trudem odpowiada na pytania), że
    homolog. na cięż. nie będą otrzymywały hatchbacki i kombi.
    Co za tym idzie skończy się era odliczania VATu od zakupu, usług - jeśli nic
    się nie zmieni w tej krestii w MF, a można ząłożyć, że nie.
    dziwi mnie, że tak cicho w mediach, bo przecież to będzie rewolucja - MI
    zapowiada od 1.2004 albo od 4.2004 czyli rychło.
    ??
    Pozdr

    Irro