  • 1. Data: 2005-06-20 16:01:33
    Temat: Zniesienie wspolwlasnosci pojazdu-umowa
    Od: "Marek L." <t...@c...pl>

    Witam mam problem ze zmianą wlasnosci pojazdu.
    Jesli byl wczesniej ten watek to przepraszam i prosze o link.

    1. Jestem wspolwlascicielem pojazdu (sam.osob.5 lat - wartosc 10000) w
    DR wpis na trzeciej stronie , na fakturze drugi kupujący . Chcę odkupic od
    glownego wlasciciela jego czesc .
    Jak powinna wygladac umowa kupna-sprzedazy ?(w standardowej nie ma miejsca
    na wspolwlascicieli ani na 1/2 wartosci)
    Czy wystarczy modyfikacja standardowej umowy K-S? Po dotarciu z umowa do
    "panienki z okienka" w US moze sie okazac ,ze nie taka forma prawna lub cos
    innego wymysla .
    A moze zalatwia sie to zupelnie inaczej (prosciej i taniej)?
    Wyprzedze pytanie:
    Glowny wlasciciel jest moim tesciem.(To tak na marginesie gdyby chodzilo o
    darowizne ale to chyba wiecej zalatwiania??)

    2. Pytanie o PCC-1 :
    Czy do tej deklaracji musze dolaczyc zalacznik z danymi drugiego wlasciciela
    czyli swoimi ,(chyba nie bede kupowal od siebie tylko od wspolwlasciciela
    ale z US nigdy nie wiadomo) .

    Dzieki za podpowiedzi
    Marek