  • 1. Data: 2004-10-13 08:58:27
    Temat: Zus i składka emerytalna
    Od: Selth <s...@u...to.op.pl>

    Pytanie lamerskie, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi w archiwum grupy.

    Czy ZUS powinien odprowadzać część składki emertalnej do funduszu
    emerytalnego w przypadku gdy:
    pracuję na umowę zlecenie, mój pracodawca odprowadza składkę
    emerytalną(dostaję co miesięc wydruk). Natomiast na koncie w funduszu od
    roku jest 0.

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-13 09:31:38
    Temat: Re: Zus i składka emerytalna
    Od: "Kreska" <k...@s...lex.pl>

    Użytkownik "Selth" <s...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracuję na umowę zlecenie, mój pracodawca odprowadza składkę
    > emerytalną(dostaję co miesięc wydruk). Natomiast na koncie w funduszu od
    Jesli jesteś zapisany do OFE- i ZUS potwierdził umowę (trzeba zapytać w OFE)
    to oczywiście że tak.

    http://www.epolisa.republika.pl/archiwum/ZUSodda.htm
    http://www.epolisa.republika.pl/archiwum/emerytura.h
    tm