  • 1. Data: 2004-10-13 06:53:41
    Temat: problemy z usługa
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Kolega Gotfryd skierował mnie tutaj wiec zapyam Was:).

    Mam problem z nierzetelnym wykonawca uslugi.
    Usluga polegala na monazu instalacji gazowej w samochodzie ponad dwa
    miesiace temu. Otrzymalem rachunek na montaz ale nie na instalacje
    (montaż 250 zl , zaplacilem 3600 zł).
    Powiedzial ze do rejestracji w UM wystarczy rachunek na montaz (i tak
    faktycznie bylo). Ale ja chcialbym otrzymac rachunek na
    instalacje(wczesniej nie nalegalem na to). Otrzymalem gwarancje
    podpisana przez niego na instalacje oraz homologacje z wyszczegolnionymi
    zainstalowanymi urzadzeniami tez podpisana przez niego.
    Co wiecej instalacja ma wady (nieszczelnosc,zle zamnotowany zbiornik,
    zle ustawiona - pali 20 ltr gazu).
    Czy moge goscia zdyscyplionwac ?
    Czy nie kwalifikuje sie tutaj kontrola skarbowa (brak rachunku) ?
    A moze sprawa sądowa : wystąpic na pismie o usuniecie wad w towarze i po
    14 dniach jesli nie dopowie do sadu ? sam nie wiem :(
    Umawial sie ze mna 3 razy ze zadzwoni i rozwiążemy problem i oczywiscie
    nie dzwoni. Temat ciagnie sie od 07.09.2004.

    Dzieki z gory bo nie mam juz sily a telefonow gosc nie odbiera.

    VG

  • 2. Data: 2004-10-13 07:19:44
    Temat: Re: problemy z usługa
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > Usluga polegala na monazu instalacji gazowej w samochodzie ponad dwa
    > miesiace temu.

    nie dwa tylko miesiac sory

    VG