  • 1. Data: 2005-01-05 20:35:21
    Temat: Zus za kilka dni!!!
    Od: "Jacek Myśliński" <j...@k...tpsa.pl>

    Czy może mi ktoś poradzić jak wyliczyć ZUS za kilka dni tj. od 27.12.04 do
    31.12.04.

    Rozumiem, że zdrowotne całe a co z resztą???

    dziękuję,
    J.M.

  • 2. Data: 2005-01-05 21:26:21
    Temat: Re: Zus za kilka dni!!!
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    zus zusem, ale od czego ten zus, jakies konkrety by sie przydaly

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-01-05 22:02:08
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > 31.12.04.
    >
    > Rozumiem, że zdrowotne całe a co z resztą???

    musisz podzielić kwotę 1361,96 przez 31
    dalej wynik 43,9342 mnożysz razy 5 dni =219,67
    i od tej kwoty tj. 219,67 liczysz wszystkie ubezpieczenia emerytalne rentowe
    chorobowe i wypadkowe
    emerytalne 19.52% * 219,67 i pozostałe analogicznie oczywiście zmieniając
    stawki %
    13% dla rentowego
    2,45% dla chorobowego
    1.93 dla wypadkowego ( przykład )