  • 1. Data: 2005-01-05 20:47:12
    Temat: Sprzedaż towarów z WNT
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    witam

    Jakiej stawce podatku przy sprzedaży podlegają towary zakupione w ramach
    wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów??w stawce 0%, czy w stawce jaka
    obowiązuje dla tego produktu w Polsce???

    pzdr

  • 2. Data: 2005-01-05 21:58:13
    Temat: Re: Sprzedaż towarów z WNT
    Od: "Tomek" <t...@p...wp.pl>

    wg stawki obowiązującej przy sprzedaży w kraju, jeśli nie są sprzedawane w
    ramach eksportu

  • 3. Data: 2005-01-05 22:00:13
    Od: "Pito" <p...@a...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > wg stawki obowiązującej przy sprzedaży w kraju, jeśli nie są sprzedawane w
    > ramach eksportu

    tak mi sie wydawalo ale czasem czlowiek ma zacme w glowie i dodatkowo
    jeszcze kumpel mi namieszal we lbie.
    wielkie dzieki za pomoc.czekalem z godzine zeby mi ktos odpowiedzial, a
    teraz moge isc spokojnie spac.

    pzdr

  • 4. Data: 2005-01-06 08:47:50
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 1/5/2005 11:00 PM, Użytkownik Pito napisał:
> [...]
    > jeszcze kumpel mi namieszal we lbie.
    > wielkie dzieki za pomoc.czekalem z godzine zeby mi ktos odpowiedzial, a

    Poza tym przypominam, że WNT rodzi obowiązek naliczenia podatku
    należnego w stawce krajowej w miesiącu następującym albo w miesiącu
    wystawienia faktury przez dostawcę.

    --
    gefragt