  • 1. Data: 2004-03-18 19:33:20
    Temat: Zwiać za granicę z podatkami
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Bardziej się opłaca na Litwę. VAT 18 % a podatek od firm 13 lub 15 % w
    zależności od ilości pracowników i jeżeli obrót nie przekracza w złotych 750
    tys.. A można łatwo go zmniejszyć nawet do 0 %. ZUS bardzo niski
    Mogę w wszystkim pomóc.

    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-03-18 21:21:22
    Temat: Re: Zwiać za granicę z podatkami
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Thursday, March 18, 2004, 8:33:20 PM, you wrote:

> [...]
    > zależności od ilości pracowników i jeżeli obrót nie przekracza w złotych 750
    > tys.. A można łatwo go zmniejszyć nawet do 0 %. ZUS bardzo niski

    A może potrzebujesz instalkę jakiegoś Linuksa w małych porcjach?
    Chętnie pomogę jeśli nadal będziesz pisał tyle postów pod rząd z
    niemal identyczną zawartością...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-03-18 22:09:58
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Tylko ze na litwie blankiety faktur kupujesz od państwa i są one tak jak
    papier wartościowy.
    Stacho

  • 4. Data: 2004-03-19 08:07:49
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    > Tylko ze na litwie blankiety faktur kupujesz od państwa i są one tak jak
    > papier wartościowy.

    Ale porażka :)

    To może jednak ta Słowacja ?
    Tylko gdzie znaleźć jakiegoś specjaliste ?

  • 5. Data: 2004-03-19 10:40:28
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Przepraszam ale miałem awarię jakąś i przez to to wszystko wyszło
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej

  • 6. Data: 2004-03-19 10:40:44
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>