  • 1. Data: 2003-02-14 14:32:02
    Temat: krwiodawstwo
    Od: "stranGer" <n...@w...pl_nospam>

    Witam, wiem ze bylo to juz chyba na grupie meczone, ale mam prosbe - jesli
    znajdzie sie ktos chetny to prosze o wyjasnienie.

    Oddalem w 2002 roku lacznie 1350ml krwi, slyszalem ze mozna zrobic z tego
    darowizne dla sluzby zdrowia.
    Prosze o wyjasnienie jak to jest z ta krwia, czy mozna ja sobie odliczyc?
    Ile trzeba miec oddane w danym roku?
    Ew. jakas praktyczna wskazowka co i jak wypelnic w PIT'cie (i w jakim)

    jestem lamerem w tych sprawach, wiec prosze o wyrozumialosc jesli nie tak
    rzeczy nazwalem.

    prosze o odp na prv, jesli to mozliwe

    pozdrawiam

    stranGer

    |usun NOSPAM z mojego adresu|

  • 2. Data: 2003-02-14 22:32:24
    Temat: Re: krwiodawstwo
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > Oddalem w 2002 roku lacznie 1350ml krwi, slyszalem ze mozna zrobic z tego

    jezeli wziales za to pieniadze, to ta kwota jest zwolniona z podatku

    --
    bromden[at]gazeta.pl