  • 1. Data: 2004-03-05 23:24:54
    Temat: Zwolnienie lekarskie a dwa etaty
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Jezeli jestem na um. o prace w 2 firmach to czy moge isc na zwolnienie
    (kilka dni) tylko w jednej, czy ZUS (czy ktos inny?) sie nie doczepi
    tego?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 2. Data: 2004-03-06 08:48:58
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie a dwa etaty
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci
    > Jezeli jestem na um. o prace w 2 firmach to czy moge isc na zwolnienie
    > (kilka dni) tylko w jednej, czy ZUS (czy ktos inny?) sie nie doczepi
    > tego?

    Zaswiadczenie wystawiane przez lekarza mówi nie niezdolnosci do pracy. To
    sie zastanów nad tym co robisz. Jesli u jednemu z pracodawców przestawiasz
    zaswiadczenie o niezdolnosci do pracy, a dla drugiego swiadczysz prace, to
    jest to nic innego tylko najzwyklejsze wyludzenie i ZUSowi nie wolno sie w
    takiej sytuacji nie czepiac jak to okresliles.

    --
    Jerzy Wawrzyniak
    J...@k...chip.pl

  • 3. Data: 2004-03-06 12:20:49
    Od: "ela" <l...@w...pl>

> [...]
    > Jezeli jestem na um. o prace w 2 firmach to czy moge isc na zwolnienie
    > (kilka dni) tylko w jednej, czy ZUS (czy ktos inny?) sie nie doczepi

    jezeli dostajesz zwolnienie lekarskie to znaczy ze jestes chory. Ale jezeli
    jestes chory tylko w jednej firmie a w drugiej calkiem zdrów to mysle ze nie
    tylko ZUS powinien sie doczepic