  • 1. Data: 2006-04-02 12:53:25
    Temat: Zwrot VAT za materialy budowlane
    Od: k...@g...com

    Witam
    mam pytanie dot. zwrotu VAT za materialy budowlane: czy na jednym
    wniosku moge uwzglednic zarówno faktury za rok 2004 (od maja) i rok
    2005?
    Zaznaczylem pole, iz ubiegam sie o zwrot ,,po zakonczeniu
    inwestycji".

    Drugie pytanie jest nastepujace: jak bardzo szczególowy opis nalezy
    umiescic w kratce "oswiadczenie o zakresie przeprowadzonego remontu"

    Z góry dziekuje za odpowiedz
    --
    Pozdrawiam Klaudiusz G.

  • 2. Data: 2006-04-03 07:51:43