  • 1. Data: 2008-05-09 15:37:16
    Temat: Zwrot VAT za materiały budowlane - 2008
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Witam,

    Wypełniam wniosek o zwrot VAT za materiały budowlane.
    Wpisałem faktury z roku 2006 i 2007 wydaje mi się, że
    mogą również wpisać faktury z roku 2008.
    Mogę z 2008?

    Piotr

  • 2. Data: 2008-05-09 20:31:04
    Temat: Re: Zwrot VAT za materiały budowlane - 2008
    Od: andrzej <a...@g...com>

    > Mogę z 2008?

    Tak, możesz. Faktury z 2008 r. będą tak samo traktowane jak te
    "starsze".

  • 3. Data: 2008-05-10 08:36:31
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 09-05-2008 o 22:31:04 andrzej <a...@g...com> napisał(a):

    > Tak, możesz. Faktury z 2008 r. będą tak samo traktowane jak te
    > "starsze".

    Dzięki.
    Mam jeszcze jedną wątpliwość.
    Niektóre pozycje na fakturach nie mają przypisanego numeru PKWiU
    mimo, że dotyczą materiałów, które na 100% można zaliczyć (np. farby).
    Może orientujesz się jak US to weryfikuje?
    Będą mnie wołać w celu wyjaśnienia, z miejsca odrzucą te pozycje,
    a może trzeba napisać jakieś dodatkowe oświadczenie?

    Piotr

  • 4. Data: 2008-05-10 13:29:12
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    PiotrB. pisze:

    > Dzięki.
    > Mam jeszcze jedną wątpliwość.
    > Niektóre pozycje na fakturach nie mają przypisanego numeru PKWiU
    > mimo, że dotyczą materiałów, które na 100% można zaliczyć (np. farby).

    Farby były na 22%.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2008-05-10 14:11:20
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 10-05-2008 o 15:29:12 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Farby były na 22%.

    Dzięki. Byłem przekonany, że farby się odlicza.

    Piotr