  • Data: 2007-10-19 06:59:11
    Temat: Zwrot Vat materiały budowlane - naddinterpretacja US
    Od: "Grzegorz Wróbel" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Właśnie US raczył zabrać się za mój zwrot i od razu sie przyczepił:
    1. zażądał potwierdzeń przelewów tam gdzie była płatnośc przelewem (w
    ustawie jest mowa jedynie o fakturach)
    2. zakwestionował pozycje do odliczenia gdzie sprzedawca podał PKWiU i
    znajduje się ono w wykazie "o oni tego nie rozliczają"
    3. Zakwestionował pozycje kostka brukowa (opaska wokół domu taras połaczony
    z budynkiem i schody) bo duża wartość (sic!).

    Ponieważ musze uzupełnic te potwierdzenia czeka mnie jeszcze jedno spotkanie
    więc nie wykopywałem topara wojennego, ale jak dla mnie to przegiecie.
    Czy ktoś już walczył w podobnej sytuacji i jakies sugestie?

    Bedę wdzięczny

    Grzegorz