  • 1. Data: 2004-04-15 12:51:29
    Temat: Zwrot podatku przelewem
    Od: "Endruz" <e...@n...yahoo.com>

    Witam,

    mam takie prozaiczne pytanie, zapomnialem sie spytac pani w okienku,
    biorac formularze NIP-3 - czy jesli rok temu wypelnilem juz ta deklaracje,
    ze chce otrzymac zwrot na konto i pozniej otrzymalem zwrot na wspomniany
    rachunek, to czy w tym roku ponownie musze zlozyc NIP-3, czy tez zostana
    wykorzystane informacje z roku przeszlego i wystarczy, ze zloze jedynie
    rozliczenia podatkowe ? Nr konta od zeszlego roku nie zmienil sie,
    pozostale dane rowniez. Dziekuje serdecznie za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-04-15 12:55:50
    Temat: Re: Zwrot podatku przelewem
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Endruz" <e...@n...yahoo.com> wrote in message
> [...]
    > rozliczenia podatkowe ? Nr konta od zeszlego roku nie zmienil sie,
    > pozostale dane rowniez. Dziekuje serdecznie za pomoc.

    nie musisz, nip-3 wypełnia się w przypadku zmian
    Nie zaszkodzi natomiast na pit-37 zrobić małą notatkę, że chcesz przelew na
    konto zgodnie z nip-3.
    nie wszystkim panienkom chce się sprawdzać, czy złożyłeś nip-3

  • 3. Data: 2004-04-15 14:35:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik poilkj u...@d...invalid ...

    > nie musisz, nip-3 wypełnia się w przypadku zmian
    > Nie zaszkodzi natomiast na pit-37 zrobić małą notatkę, że chcesz
    > przelew na konto zgodnie z nip-3.
    > nie wszystkim panienkom chce się sprawdzać, czy złożyłeś nip-3

    Dodam tylko że nie będzie problemu jeżeli w zeszłym roku podałeś już numer
    konta w systemie NRB czyli 26 liczb.
    Notkę tak jak kolega radzi możesz zrobić, natomiast nie powinno mieć to
    zadnego znaczenia, tak przynajmniej wynika z tego co mi pokazywała w US
    jedna pani ostatnio.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 4. Data: 2004-04-15 15:10:50
    Od: "Endruz" <e...@n...yahoo.com>

    To super w takim razie, jesli natomiast podawalem w starym formacie to
    warto by go zmienic - dowiem sie na miejscu.
    Dzieki serdeczne za pomoc, pozdrawiam
    Andrzej